Wednesday, June 18, 2008

Rangkaian Pemasaran Lembu

Salam hormat..

Kami terpanggil untuk memikirkan cara terbaru untuk mempromosikan dan memasarkan ternakan lembu di ladang kami.. Ini kerana sehingga ke hari ini jualan lembu kami agak tidak memuaskan.. Maklumlah kami ni penternak baru.. Masih ramai yang belum mengetahui kewujudan kami..

Jadi disini kami ingin mewujudkan satu rangkaian pemasaran khususnya bagi penternak dan penjual lembu bagi membantu kami memasarkan ternakan kami.. Juga secara tidak langsung dapat juga membantu para penternak atau penjual lembu yang terlibat..

Jika berminat, sila tinggalkan butiran anda seperti nama, no telefon, alamat dan lain-lain diruangan "Comment" dibawah post ini.. Kalau ada sesiapa yang berminat untuk menjadi agen jualan juga dialu-alukan.. Komisyen RM50/ekor akan diberi jika anda dapat menjualkan lembu kami ini..

Sekian.. Salam hormat..

Tawaran menjadi agen penjualan lembu ni kami hanya buka kepada sesiapa yang berada di kawasan negeri Selangor dan Kuala Lumpur sahaja.. Insyaallah di kemudian hari kami akan buka offer ni kepada agen dari negeri lain pula..

1 comments:

eydahairi said...

lembu2 ni diambil dari mane?
mcmane nak sertai?