Thursday, July 24, 2008

Tawaran Pembekalan Lembu Secara Berjadual/Kontrak

Salam hormat kepada semua pelanggan dan pengunjung blog kami.

Wah, dah lama juga takde post baru kat blog ni. Maklum la sekarang ni tengah sibuk sikit dengan kerja-kerja pejabat dan kerja-kerja kat ladang ni.

Disini kami ingin membuka satu tawaran baru kepada sesiapa sahaja yang memerlukan bekalan daging lembu bagi tujuan katering atau jualan pasar dengan cara pembekalan lembu secara berjadual/kontrak. Bagaimana sistem ni dijalankan???

Mudah sahaja. Sesiapa sahaja yang memerlukan bekalan daging segar secara berjadual, contohnya bekalan daging segar untuk jualan pasar, pihak kami sedia untuk membekalkan kepada anda mengikut keperluan anda. Jika perlukan setiap hari, kami sedia untuk memenuhi keperluan tersebut. Apa yang perlu pembeli buat adalah dengan membuat satu perjanjian atau kontrak dengan kami untuk pembekalan daging tersebut. Kontrak yang kami sediakan ini bergantung kepada keperluan yang anda tentukan.

Tujuan kontrak ini diwujudkan adalah untuk memastikan jaminan bagi kedua-dua belah pihak pembekal dan pembeli. Dengan kontrak tersebut, pembekal iaitu ladang kami sentiasa memberi jaminan bahawa bekalan lembu sentiasa tersedia seperti yang termaktub didalam kontrak manakala pihak pembeli pula memberi jaminan untuk mendapatkan bekalan lembu hanya dari dari ladang kami, berdasarkan keperluan seperti didalam kontrak. Dengan cara ini, ia dapat memberikan win-win situation kepada dua-dua belah pihak.

Draf kontrak bekalan lembu tersebut boleh dilihat dengan memuaturun file dari link berikut: http://www.keepmyfile.com/download/eb84122292626 .
Harga yang dinyatakan didalam draf kontrak tersebut adalah berdasarkan kepada pasaran semasa yang mana boleh berubah. Para pembeli dinasihati supaya menghubungi pihak kami untuk mengetahui harga semasa.

Anda boleh menghubungi pihak kami untuk keterangan lanjut atau berbincang mengenai kontrak pembekalan lembu ini.

Sehingga berjumpa lagi.

Salam hormat dari kami.

0 comments: